today-today...

Vidar har frisknat till lite, och vi har varit ute i Ryd lite i helgen. Idag var hans mormor där och hälsade på, och hon ska hjälpa mig att sy min klänning till Lajvet om en månad. jag har själv sytt en mantel som jag jobbar på att få klar. En klänning känns dock som ett stor projekt så därför fixade jag lite hjälp. Min klänning blir ursnygg, jag väntar bara på att Vidar ska ta med sig den til stan, för jag ska fålla den och sätta i hakar i ryggen. Det ska bli roligt att få det gjort. Då har jag alla kläder till lajvet, och det ska bli skönt att ha gjort. En annan sak som gör att man kan slappna av...

Jag ska nog köpa mig en läderjacka. tycker de är übersnygga, men hittar ingen.. något tips?

jag har även en annan allmän fråga; har någon handlat på Asos.com? jag har hittat en ursnygg väska jag skulle vilja köpa, men är lite fegis.. Men visst är väskan snygg?


Kommentarer
Postat av: Lisa

Den var jättefin :)

2008-10-01 @ 22:35:34
URL: http://llisabs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0