Sömntutan och skönheten.

 

jaha, nu har sambon kommit hem, men märke han något? Jag har ju spenderat mesta delen av dagen med att plocka i lägenheten, damsuga, göra den lite personlig och så vidare, men han var så hungrig att han lagade mat (i och för sig till oss båda) och sen gick han och la sig och sov. Sömntuta…

Så nu sitter jag här och väntar på mitt linnetyg ska bli klart i maskinen. Jag ska nämligen sy mig en linnesärk (tror jag) och linne måste ju tvättas innan man syr eftersom det krymper… Segt som tuggummi, men vad gör man…

Senare ska jag och Vidar åka till Maxi tror jag, för vi har nästan ingen mat alls. Dessutom måste vi köpa ett lass med mjölkpaket, för Vidar konsumerar drygt en och en halv liter om dagen. Sen att jag dricker drygt en halv liter gör att vi är uppe i två liter om dagen… Sjukt mycket… Men vi får starka ben av allt kalcium i alla fall!

Nu ska jag gå och ta mitt tyg, för nu tror jag det var 17 minuter sen jag var där… J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0