Min idol!

Jag brukar väldigt sällan höja folk till skyarna (om jag inte känner dem och gillar dem) och jag har inga idoler, men nu är det rätt nära. Jag gillar att sitta avslappnat på min dator och sitta på olika hemsidor. Jag gillar att läsa om Kenza och Blondinbella, och helt ärligt är jag lite avundsjuk på dem, att de får betalt för att göra något så roligt. De är för de mesta ett roligt tidsfördriv, även om de ibland tar upp lite roliga saker.

 

För dem som inte följer Blondinbella, kan jag ju berätta för er att hon ska komma ut med en klädkollektion som är helt ekologisk. Detta gillar jag. Jag tycker att det är viktigt att värna om miljön (även om jag inte är överdriven i mitt tyckande). Nu skriver Blondinbella att hon eventuellt ska visa upp sin kollektion på Stockholms modevecka, och att hon då inte vill ha trådsmala modeller!

 

Hallelujah! Jag har alltid önskat att någon designer skulle vara så radikal att de bojkottade alla pinnar. Designar man bara för att visa upp eller designar man för att personer ska bära dem? Jag tycker att Blondinbellas initiativ är helt underbart! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0