hunden (pojkvännen) är hittad...

I torsdags gnällde jag om att Vidar var borta, och jag kan ju berätta att jag hittade hunden, men jag hade också hunnit bli jävulskt irriterad på honom. Han har en tendens att inte ladda sin telefon, vilket gör att man inte kan få tag i honom om han blir sen. Jag avskyr det här och berättar det för honom när han gör så...

Så i torsdags satt jag och väntade en och en halv timme på honom i vår lägenhet, och så jag tog mitt pick och pack och gick till mamma. När jag gått ungefär 20 meter, vem möter jag då...?
Jo, Didde som kommer gående och ser jätteglad ut. Själv ser jag ut som ett litet åskmoln, vilket Vidar ser så slänger han ur sig; Korna rymde!


KORNA RYMDE?


Varför måste han alltid spela Bondekortet vilket gör att jag framstår som världens sämsta flickvän eftersom jag surar för något som han inte kan hjälpa... suck...


Men jag älskar honom ändå. Men kom igen, vilket kort kan matcha det? Det skulle ju vara "gången i månaden" kortet, men det fungerar ju bara som en anledning till att man är bitchig, och det är inte ens en bra anledning...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0