Celtic Magic

Jag red ju för ett år sedan, och hade egen ponny i Fem år. Den första ponnyn jag hade var en arab som hette Presley. Han var grymt rolig första ponny, men vill inte hoppa, så vi sålde honom till Sandra i Allingsås där han blev Gymkhana ponny! Och en av Sveriges bästa också, han är med i Sveriges landslag och har gått EM med mera! Den ni! 

Presley in action

 

 

 

Men nu är det inte Presley som jag söker, jag har god kontakt med Sandra. Jag skulle vilja prata med ägaren till Celtic Magic. Jag vet att en tjej från Eriksmåla RF har ridit henne på en tävling, och jag vill nu ha en mailadress till henne! Jag har lagt upp en notis på deras hemsida, och sa att jag skulle lägga upp en bild på henne.

 

 

Celtic Magic (Känner ni igen henne?)


Så vet ni något så skicka en kommentar eller något... Btw, Sara Et Delta Blue är också en Eriksmåla häst! Bara så du vet ;D 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Vet inte hennes msn men hon har bilddagbok - http://svensssssson.bilddagboken.se/p/main.html



Lycka till!

2008-09-29 @ 14:00:51
Postat av: Filippa

Et Delta Blue äger jag nu! :D

2008-09-29 @ 16:25:44
Postat av: Ulrika Svensson

Hej Tove!

Det är numera jag som äger Celtic Magic, Kelly :)

/Ulrika

[email protected]

2008-09-29 @ 18:19:12
Postat av: therese

om du söker info om celtic magic så sök på evelina sparv....de gick em-2004 i polen!! fälttävlan....by the way...en underbar ponny!!! är bekant med evelina...

2010-02-09 @ 13:32:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0