10 NOVEMBER!?

Okej, har ju sagt att jag letar efter läderjacka. Hittade följande på Ellos.se.
Egentligen litar jag inte på Ellos alls. Jag beställde ett par skor, en film och ett skärp från ellos för ett tag sedan. skärpet och filmen var bara för att man skulle ta sig över "200kr gränsen", men när paketet kom fick jag inga skor Det var som om de inte existerade. Fattar fortfarande inte var de tog vägen, och inte har Ellos några svar heller. 

Här är jackan,  vad tycker ni? 


Tråkigt nog är det en leverans tid. Till den 10 november!? WTF! varför då!? Då är ju hösten typ över och då ska vinter jackan fram! 


Jag känner mig lite sjuk idag, så jag låter Vidar vara min Passupp. Han har hämtat täcke (jag sitter framför tvn) och han gör nu frukost till mig. Han ska hämta en alvedon, och mina linser så jag kan se något med. Han ska även hämta mina jordnötsringar som jag ska äta för att jag är sjuk. Vadå jag är sjuk! Man får gotta sig något då.... 

Kommentarer
Postat av: Fröken Vindsurfing

svar: VAAAAA!?? Det är typ min allra största skräck! shit jag skulle blivit helt lamslagen, uschhh :S



men kul att du surfar iaf, gjort de länge? :)

2008-09-29 @ 11:12:00
URL: http://enmammut.blogg.se/
Postat av: Maja

Såg att du undrade om asos hos blondinbella.

Jag betsällde därifrån för ngt år sen ochde vart super smidigt och jag fick min klänning inte ens en evcka efter jag beställt så de kan jag bara rekomendera.

Dessutom aldrig hört ngt negativt från nån annan.

2008-09-29 @ 15:39:32
URL: http://www.sy-filis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0