Onsdag, onsdag :)


 

I går ringde min gamla hästs skötares mamma, för att prata om en liten sak. Jag har en dröm om att bli journalist och jag kom in på högskolan, men valde att tacka nej för jag orkade inte plugga direkt efter gymnasiet. Så jag dissade det, men min dröm är fortfarande att bli det. Och låt oss säga att Nikes mamma har gett mig en biljett till ett litet expresståg till min dröm! YEAH! Kan inte säga mer just nu, det är lite otydligt än...


I vilket fall, idag vaknade jag fem i sju av att Tommy i Köket ringer mig och frågar om jag kan jobba. Efter mycket om och men säger jag ja, och jag jobbade idag i köket. Vi serverade Korv Stroganoff och Ris, inga specifika incidenter (Lite ögonkrig med en fjortis bara, men det räknas inte...), det var en lugn dag.


Jag slutade, hann med att handla lite skrivböcker, innan jag skyndade mig till stallet för att följa med Nike och hämta en häst. Det blev 13 åriga Lino, en brun valack. Trevlig och Dan, så vi får se hur det blir i slutändan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0