MakeMeBabies.com

MakemeBabies.com är en rolig hemsida där man kan göra sig bebisar (tar dock inte 9 månader, och man har inte lika roligt på vägen), men resultatet blir roligt. Hittade för ett tag sen och kollade naturligtvis upp hur mina och Vidars bebisar skulle se ut och tråkigt nog blev de rätt fula... fcuk.. ;D 

Jag såg nu att Zac Efron var den mest populära pappan, och var ju absolut tvungen att testa och se hur vår bebis skulle se ut... 

tata; 


Trots två snygga föräldrar blev det en sjukt ful unge. Eller är jag elak? 

Okej, bättre lycka nästa gång. Jag kommer nog aldrig träffa Zac Efron och få en unge med honom, men snacka om goda pengar i underhåll... Where there is gold, there's a golddigger... ;D 

Okej, populäraste mammsen var Angelina Jolie, så jag var ju tvungen att testa henne med... 

Okej, denna var ju sötare, men vad i hela fridens namn har den på sig, en anka!? Jag är också ganska förvånad att barnet är vitt, med tanke på Angelinas utsvävningar innom adovtiviering är jag lite förvånad att ungen inte är asiat. Eller afrikan. Etc. 

Shit var jag elak nu?

Okej, här är min och Vidars dotter... tata... 


Mn vänta... Hon är lik någon... Ska bara hitta bilden... Okej, kan inte lägga upp den. gå in på följande länk; http://surfingusa.bilddagboken.se/p/main.html det är min brors bilddagbok, och kolla på 22 andra september. det är en bild på hans och hans älsklings bebis. Ser ni likheten? men våra bäbisar är iaf kussiner, så det är ju inte sååå konstigt.... 


Kommentarer
Postat av: cassy

haha vilka söta barn du vidarn komme få ;)

2008-10-14 @ 11:44:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0