Home alone.

Jag har precis pussat Diddus hejdå för han skulle gå ut och ta en öl med sina vänner, så nu sitter jag helt ensam eftersom Josefine skulle ut och svira med Caroline som är i stan, och de ville tydligen inte ha med mig. Jag är en liten tragisk sate, men jag tröstar mig med Cheese Crunches, Coca Cola och Weeds. Serien, inte the shiet. Även om jag är deppig nog till det…

 

Jaha hur har dagen varit? Först tillbringade jag ett par timmar med att göra i ordning sju olika sallader till drygt 80 otacksamma tonåringar som inte ville ha den goda maten. Sen tillbringade jag resten av tiden att diska efter samma otacksamma tonåringar.

Shit, nu kom Vidar hem med fjorton människor som alla luktar rök. Oh jag lovar att om Vidar röker kommer han få sova resten av sitt liv på en soffa (och vi har ingen soffa…) Whipish! Piskan viner… ;D

 

Haha Weeds är underbart.

Celia har ramlat, och folk står runt henne

Celia;             He bullied me into this!

Ricardo;            Not Ricardo’s fault!

Celia;            I went through chemo

Lady 1;             Oh I went through chemo.

Lady 2;             Oh, Me to!

Celia;             Yeah? Well, I had radiation.

Lady 1;            I had radiation.

Lady 2;             So did I.

Celia;            Plus, I’m low blood sugar

Lady 1;             Type 1 diabetes.

Lady 2;            Type 2 for me!

Celia;             Oh fuck you both!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!

Var gärna med och tävla i min nya enkla bloggtävling!

Du har inget att förlora :D

Här hittar du tävlingen:

http://jucismacker.blogg.se/2008/september/vinn-kuvertvaska.html#comment



Ha en fortsatt fin dag!



MVH Jozzan på http://jucismacker.blogg.se

2008-10-03 @ 23:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0