Tradera 4-life!

När jag var i USA så blev jag sjukt intresserad av en iPhone, och jag tänkte köpa en... Jag började kika på Ebay, och slussades vidare till svenska Ebay som är Tradera. Nu är jag helt fast! Jag älskar Tradera! Jag har redan köpt en väska och betalt den... Den kommer nog snart hoppas jag... 

Det var en underbar Miu Miu väska, ljust brun, med innerfack med dragkedja och två fack för mobil etc.. Det finns en axelrem till den (yaaay!) och den är sjukt snygg! Man kan ju säga att det var kärlek vid första ögonkastet, och även om budningen var lite knasig så blev jag jätte glad när fick meddelandet om att jag vunnit budningen! I love! 


Söta rosetter eller hur? Ah jag älskade den och min nya kärlek heter TRADERA! (Inte för att den gamla är sämre, Jag älskar lilla V mest ändå..) 

Nu håller jag på att chillar, och snart ska jag till jobbet - ångest... Denna veckan blir den jobbigaste i mannaminne, eftersom jag jobbar sex av sju dagar, och dessutom ett dubbelpass. I kväll ska jag dra till Klint och jobba 15.45 till 21.15 med Emma, men det blir nog chill ändå... Hoppas jag, annars pallar jag inte.. I morgon jobbar jag 7-14 och det blir skönt.. kanske ska ta en shoppingrunda.. enligt Carros blogg är hon sugen, så kanske ska ringa henne och dra ihop henne och Josy. skulle vara roligt... Får se. nej nu ska jag i min mycket heta röda Karlskrona Kommun tröja och jeans, dagens jobb outfit.. Kalas... 

Bye bye 

(Carolinelaine.blogg.se)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0