The X-effect!

The X-Effect är typ världens konstigaste program som har det sjukaste innehållet! Det handlar om att man för ihop två X på en romantisk lyxort utan att de vet om det. Sen får deras nuvarande respektive få sitta i ett annat rum och titta genom en dold kamera på det "gamla kärleksparen" - Utan att X:en vet om det! 

Sedan finns det en sjuk lampa - Touch lampan som lyser när X:en rör varandra mer än en sekund i streck! Fatta va psykotiskt för de nuvarande respektiven som bara kan sitta och stirra på lampan! 

Exempel ur showen
Kvinnligt X; How is it with Cat now? 
Manligt X; I don't even want to think about Cat right now! 
Så sjukt! 

De respektive får dessutom se på en tv med en ritad bild av det rum de bor i (tillsammans). Det finns ett rosa X och ett blått X och de flyttas runt i rummet, så det går alltid att se var de är, och pga lampan om de rör vid varandra! De får även se typ filmer från dolda kameror. 

Sen i slutet av programmet så konfronteras X:en av sina respektiven, efter att de naturligtvis har kuckliurat i säng med varandra, och sedan får X:en välja vem de vill ha; X:et eller deras partner. 
Det är helt sjukt, men det sjukaste är att de flesta partner accepterar vad X:et gjort och tar tillbaka dem! Det hade jag aldrig gjort! Usch! I den show jag såg nu tog X:en tillbaka deras partner och båda partnerna accepterade det bara och sa typ.. "Oh jag vet att jag kan lita på honom... etc" 

Jaja, nu är klockan 19.20 och jag ska göra mig i ordning för snart ska jag träffa papps och bror.. :) 

c ya! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0