Paket på posten....

Igår blev jag inkallad på ett personalmöte på den restaurang som jag jobbade på och det var rätt skoj. Det var kul att se alla "civilklädda". Vad vi pratade om kan jag inte säga, men det var intressant och mycket bra för oss i personalen... Men det blv sent för mig, jag var inte hemma och i sängen förrän halv 1, och det var jobbigt att gå upp morgonen efter...

Jag stack till jobbet klockan sju och jag vaknade nog inte till förrän klockan 10 och jag fick äta frukost... det blev inte bättre av att vi var fler än vi brukade eftersom vi hade möte på eftermiddagen. Vi var sju stycken hela dagen, så det fanns typ aldrig något att göra. Men nu har jag äntligen kommit hem och vad hittar jag då? Ett avi från posten, jag tror jag vet vad det är, vet du det? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0