Mamma mia! och min mamma Mia!

mamma mia

I kväll följde jag med min mamma (Mia) till bion för att se Mamma Mia! Vi gick med mammsegulls arbetskompis och hennes tre döttrar. Jag har sett den tidigare och jag älskar den sjukt mycket... kläderna, musiken och hela alltet... Och jag älskar Meryl Streep och Amanda Seyfried när Sophie ska göra sig i ordning för att gifta sig. Det är så sjukt känslosamt och där sitter jag med min mamma bredvid mig. Jag blev lite snyftig och tänkte ta mammsen i handen, och då gjorde hon det! (snacka om att kunna läsa tankar...) och det var snyftigt. Kan tänka mig in i den situationen när jag ska gifta mig och min mamma ser till att jag har något gammalt, något nytt, något lånat, något blått... 

Det fick mig också att tänka på min älskling som jag saknar... V är i Visby på Medeltidsveckan med sina kompisar, och han har varit borta sedan Måndags.. Jag saknar honom jätte mycket och jag längtar tills när han kommer hem på söndag... 

vi <3
(Studentbal 2008)

Jag fick även en chans att prata lite med Elin, mammas arbetskamrats dotter, och vi pratade om den dryck jag naturligtvis hade i min pappmugg... Hon förklarade att det var många med samma beroende som jag och att jag absolut inte var ensam, något som jag ska tänka mycket på... 
tyvärr kan jag ju säga att jag drack en 50cl cola till... Vilket gör att jag druckit 1 liter cola idag! Stackars mina tänder och det är ju inte bra med tanke på mitt missbruk. Nej nu måste jag fokusera mig. Ingen cola i morgon... 

Kommentarer
Postat av: Little Peaché

Sv: Det gör mig så glad att du håller med, det finns fortfarande idioter som inte gör det. Men det får stå för dem!



kram på dig

2008-08-08 @ 08:41:32
Postat av: Little Peaché

2008-08-08 @ 08:41:41
URL: http://littlepeache.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0