Legendariska 080808

Idag är det 080808, och jag kan ju berätta vad jag gjorde den magiska stunden 080808 kl 0808. Jag gav kl 08 medicinen till en vårdtagare! Vad gjorde ni? Det betyder att jag jobbade idag och det gjorde jag till klockan 14 innan jag gick hem. Då gick jag förbi Gallerix och köpte två ramar till bilder av mig och min pojkvän (som den som jag publicerade igår). Jag har velat det ett tag, men jag har inte gjort något åt det... Men nu har jag det och det blev så fint! 

Legendariska 080808 har varit lugnt, med en Veckorevyn och en liten chokladbit. Jag tillhör den skara som faktiskt gillar VR, eftersom de har roliga pysselsaker för sig.. Det gillar jag. Det var mysigt och jag fick lite ideér om vad jag vill göra. Jag var i USA nu nyligen och jag blev sjukt sugen på att resa lite mer. Hittade lite info om Jordanien och jag blev sjukt sugen på att åka dit och bla se staden Petra (som btw är ett av de nya sju underverken!) Jag vill också åka runt i Europa och se alla häftiga kulturella städer som Paris, Rom, Thailand, Cap Verde och så vidare. Det finns så mycket att se och det vill jag se nu bums! Jag längtar efter att få dra fram mitt pass och sticka iväg igen. Det är så sjukt underbart! 

I kväll ska jag till Lisas Sjökrog i Karlskrona och äta middag med min pappa och min ena bror. Min andra bror ska med vara med, fast han jobbar så han får servera oss... Haha. Lisas Sjökrog är ett av mina två jobb, och min tvillingbror Jonatan jobbar där med. Härligt Roligt eller hur? Jag kan redan menyn så jag vet vad jag vill ha.. Eller vet jag det? Hm... 

I vilket fall, det ska bli roligt att träffa Papps, det gör jag ju inte så ofta eftersom han bor i Köpenhamn just nu... 

bye bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0