Lantliv...

Nu jag jag jobbat jätte länge känns det som, men det var bara till kockan 14, så det var rätt mesigt... Men nu ska jag ut på landet! Jag har ju talat lite om min pojkvän, men inte riktigt vad han är och det ska jag förklara nu hade jag tänkt. Min kära älskling sedan 8 månader tillbaka heter Vidar (vilket passar mitt namn lite, eftersom jag heter Tove... Vidar och Tove. mmm.) Han är urgullig, 19 (som jag) och vi passar varandra perfekt ;D. Och han är bonde. Vilket jag inte är. Jag är "stabo", vilket inte är en fin sak i hans familj. Låt oss säga att jag jobbar med min image. I vilket fall, Diddes familj (som inkluderar Didde) har 60 kor som ska tas om hand, samt jordbruk och gud vet vad... (Jag hänger inte med alls och vet fortfarande inte vad som är skillnad på en slottermaskin och en traktor... Tydligen ska det vara stor skillnad... )

Men jag trivs jättebra ute i skogen, (2.5 mil utanför Staun). jag kan ju säga att det är konstigt vad de där 2,5 milen gör med kommunikationen. Didde förstår jag, men jag misstänker att han gör sitt bästa för att jag ska fatta, för jag fattar inte hälften av det som hans pappa säger. (Misstänker att han gör det lite svårare för mig, för att retas...).
Jag menar; "Kan du fli mi en puta?" Hallå! TOLK! 
Det är ett rent under att vi inte har kommunikationsproblem... 


Jag får återkomma, nu ska jag göra ett impulsköp på Gina, om jag hinner innan jag ska hämta Oskar och köra iväg.. 


Kommentarer
Postat av: Frida

Gud vad gott :) lägg ut receptet på bloggen sen så kanske man kan få sno det av dig ;)

för min del blir det kladdkaka idag :) inte illa pinkat det heller ;b

2008-08-12 @ 16:06:30
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/
Postat av: Frida

yes :) har lagt ut det nu :D hehe. den blev väldigt god förresten ;b sitter och trycker i mig en stor fet bit nu ;)

2008-08-13 @ 15:07:08
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0