Laga mat och de köpta (?) bananerna...

Jag kom hem runt halv åtta och var för sekunden inte trött. Jag satt vid datorn fram till att jag var trött, och runt klockan nio somnade jag på vår soffa som är så sjukt skön. på den sov jag tills dess att jag vaknade och var hungrig. jag gick upp och förberedde för min signaturrätt Lax med örtsmör och potatis i ugnen (palla GI, Atkins etc jag äter det jag vill.. just nu..) Men jaja, i min mammas jakt på att göra familjen nyttigare (eftersom hon vill gå ner i vikt och börja gymma) köper hon inte hem något som har en kolhydrat i, så bye bye pasta och potatis. Suck! 

Så jag norpar bilnycklarna och kör till Citygross för att handla potatis. Jag tog min potatis och passade även på att köpa en aftonbladet med en Sofis Mode till. Jag betalar och går för att packa ner mina varor i min påse när jag upptäcker tre bananer. Bananer!? Den enda gången jag äter bananer så är det när de är dränkta i smält choklad... 

Så jag tänker, Ah Well, personen framför mig glömde dem. När jag noterar att de ligger bakom min aftonbladet. Det innebär att de måste ha kommit dit efter min aftonbladet. Hm. Jag tar smidigt upp mitt kvitto och visst står det där bananer 4.08:-
Jaha. Jag fattar inte mycket. Antingen hade personen som var precis framför mig råkat placera dem så nära att de att de trillade över "nästa kund pinnen"... Hm. Kanske, Kanske inte...?

mat

En annan teori baserar sig på personerna bakom mig. det var en kille och en tjej cirkus 14 som bara köpte två 33cl glasflaskor. de såg misstänksamma ut och jag blev lite misstänksam mot dem. jag tänkte att de kanske la deras bananer på mitt band för att jag skulle betala dem, för att jag skulle se dem, tänka "ah den som var före glömde dem, och därför lämna dem så att de kunde ta dem igen.  Men det är bara en teori... Vad tror ni? 

Jag åkte i vilket fall hem och lagade min mat och här är resultatet... :D 
mat

Jummy :D

Kommentarer
Postat av: Frida

mm lax <3 :)

2008-08-11 @ 17:44:23
URL: http://fridaengquistbolander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0