Kung Fu Pandans förbannelse...

Det gick bra att jobba, även om diverse missöden och tjaffs skedde. så är det alltid, så det får man ju leva med. Sedan kom jag hem och då var Jonte hemma och med honom var Louise. Hon hade med sig två filmer, Handcock och Kung Fu Panda... De hade redan satt igång Handcock och det var bra tyckte jag eftersom att jag då kunde gå och lägga mig när som eftersom jag sett den. Men så blev jag fast en liten stund vid datorn, och då var det ju så lite kvar av filmen, så då kunde jag ju se klart den... 

Vilket ledde till att när filmen var klar och de satt på Kung Fu Panda så såg jag lite på den! Det är sjukt jag har en sån förkärlek till alla tecknade/animerade filmer, och jag blev kär i KFP... Det slutade med att jag var uppe tills klockan 24, vilket blir jobbigt när man ska gå upp klockan 6.30 dagen efter...

t

Jobbet gick bra idag, det var skönt att inte jobba så länge, utan bara till 14.00. efter jobbet hade jag fått ett sms av Ellos.se som sa att mitt paket kommit. Det var jätte roligt! I det låg det ett läder skärp och filmen Arn... Det skulle varit ett par Gladiatorsandaler med, men de var slut så jag får vänta ett tag på dem... :( inte roligt... 

Sedan passade jag på att gå förbi H&M, för jag tänkte köpa mig ett jeans (eftersom mina andra gick sönder...) så då gjorde jag det... Det var ett par mellan blå och det kommer vara så skönt att ha nya jeans... 

Nej nu ska jag äta lite popcorn, ta fram en flaska vatten och sätta mig framför Arn - tempelriddaren... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0