Första utekvällen sedan studenten!

I går kväll gick jag och Josse och Carro ut och det var trevligt. Vi var hemma hos min far först (han var icke hemma) och så fick vi sällskap av min bror och av Vie. Sedan gick vi ut.. Vi gick till Nivå och det var trevligt.. där träffade vi Lisa och Sandra, och det var trevligt eftersom det var så längesedan. Sedan träffade jag Kock 1, Kock 2, Jonas och Anna och det var jätte roligt att partaya med dem, även om Sebbe inte var med så han kunde köpa drinkar till oss andra... 

Vi blev efter ett tag lite uttröttade och jag ville gå hem så då gjorde vi det. Men först stannade vi vid Michelle's för att köpa kebab. Det var Jag, Josse, Anna och Vie. As surt, för de var inte trevliga idag. Jag skulle ha en kebabtallrik med blandad sås och en cola, men jag fick ingen cola. Så Josse frågar "Kan hon få sin cola?"  varpå han svarar att jag inte köpt en. Jag var helt säker så jag sa att det hade jag visst. Då svarade han att jag bara betalat 55, vilket var utan cola. Så jag halar upp mitt kvitto och hur mycket har jag betalat!? 65! Vilket innebär att jag betalat för en cola, men inte fick den. Så jag slänger upp mitt kvitto och visar att jag betalat 65, varpå han surt ger mig en cola och muttrar något på Jibberish. Så surt... 
Sen beställer Josse en hamburgertallrik med extra lök, men fick hon det? Nej, och då frågade hon ändå flera gånger om hon fick det och Frankenstein bakom disken svarade bara "jaja". Så när vi kommer hem för att äta vår mat, Josse och jag, då upptäcker vi att han har gett mig stark sås, inte blandad! Seriöst liksom! Det viktigaste är ju att kunden får rätt, och att vi blir nöjda, men det blev jag inte! ALDRIG MER MICHELLES! Nu strejkar jag...

Sedan åt jag och Josse upp vår mat och gick och lade oss i Mammas dubbelsäng (moderkakan hade lagt sig i min säng för att jag och Josse skulle slippa trängas.), och det  var skönt! Vi sov som två stockar fram till nio när vi var tvungna att gå upp... 

Kommentarer
Postat av: Lia

Vad trevligt :D

2008-08-07 @ 13:31:46
URL: http://mydear.blogg.se/
Postat av: Anna

Hej!

Vill du få presentkort på KICKS gratis? Klicka då på denna länken

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1482



och bli medlem på gratismakeup. Inte alls svårt o kostar dig ingenting :D

2008-08-07 @ 13:31:48
Postat av: JB

Hej



Vad händer till helgen. Kanske ska du supa dig redlös & åka pling plong taxi?

2008-08-07 @ 13:35:28
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0