En Hiss och en diss!

Jag tänkte hissa och dissa lite (i sann Rix FM anda)...

DISS 1; DAG OCH NATT I KARLSKRONA
Jag jobbar ju inte helt obekant inom Hemtjänsten och ibland händer det att jag får ta med mig en vårdtagare på promenad. Oftast går vi till cityhallen för att handla äpplen, Expressen eller godis. Idag var jag ute med en av mina favoriter (enligt sekretessen kan jag inte säga hennes namn, men vi kallar henne Lilla L), och vi var ganska snabbt klara med mathandlingen så vi gick till Dag och Natt, en klädesbutik med kläder som passar Lilla L. Vi gick in, men det är sjukt omöjligt att komma fram med rullstolen! Stort minus! Det verkar lite som om Dag och Natt inte bryr sig om sina rullstolsbundna kunder för vi fastnade och även om D&N damen stod bredvid rörde hon inte en min! Hallå? Otrevligt... 

Hiss 1; Min älskade pojkvän
Han är helt underbar mot mig och han är så himla rolig och underbar att vara med. Jag älskar honom hur mycket som helst, och jag är lika förälskad i honom som jag var för snart 8 månader sedan. Den 20 Augusti har vi varit tillsammans i 8 månader... Love


Studenten 2008 

Kommentarer
Postat av: caroline

Sötnosar!

I will miss you darling!

2008-08-15 @ 20:28:08
URL: http://carolinelaine.blogg.se/
Postat av: Florian

nä, var helt enkelt bara rastlös och skrev det där, ledsen om jag upptog din tid ;)

2008-08-16 @ 15:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0