Älsklingen är hemma!

I går jobbade jag 24-7 och det var jobbigt med en S tur. Jag slutade nio efter en... Händelserik kväll, och skyndade mig hem för att norpa bilen och köra ut till lilla Ryd. Det tog ungefär 20 minuter, även om det ska ta drygt 25. Jag brydde mig inte om att det regnat och risken för vattenplaning... Men jag har aldrig hävdat att jag är världens bästa rallyförare (hint, hint) som andra. I vilket fall, jag kom dit vid tio tiden och det var underbart att få träffa Vidde igen. Han har varit i Visby med killgänget och roat sig med att... Eller det kan jag inte säga, jag kan inte lägga ut bevis på att jag är tillsammans med en kriminell kille... Well well.... 

Det var mysigt att sova hos honom igen, jag har saknat det... Tråkigt nog började han jobba klockan sju morgonen efter... En sak som jag är grymt imponerad på hos Vidde, är att han alltid kan gå upp. Jag har en sak för mig när jag sover, och det är att jag vakar runt 3-4 och är vaken en timme. Jag vet inte varför, jag tror inte det är Jetlag fortfarande, utan bara en sak. Och när jag vaknar runt 3-4 vill jag inte vara vaken ensam. Därför får Didde ofta vakna och vara vaken tillsammans med mig... Och ändå, klarar han av att gå upp typ 6 utan att vara trött, medan jag när jag rullar ut ur sängen vid 6.45 fortfarande har lakantryck på mig... konstigt. 

I kväll ska jag och Didde gå på bio och se nya Batman. Den har jag velat se ett tag nu, och jag längtar nu. I dag är jag ledig och nu ska jag njuta av att inte jobba. :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0